FAQ

Tak, jeśli żaden z dostępnych wzorów nie spełnia Twoich oczekiwań co do układu, kolorystyki bądź innych napisz do nas na info@lulukid.pl. Stworzymy dla Ciebie wzór według Twoich wymagań a przed złożeniem zamówienia prześlemy wizualizację graficzną do akceptacji. Musisz się jednak liczyć z tym, że czas realizacji Twojego zamówienia może się wydłużyć.

Tak, jednak opracowanie takiego logo w specjalnym programie do projektowania haftów wiąże się z koniecznością poniesienia dodatkowego czasu co może zwiększyć finalny koszt wyprodukowania misia. Wszystko zależy od stopnia skomplikowania wzoru, dlatego w celu ustalenia ostatecznej ceny skontaktuj się z nami mailowo i prześlij plik z logo abyśmy mogli ustalić cenę oraz czas realizacji.

Ponieważ opakowanie jest ważnym elementem upominku, jeśli zależy Ci aby Miś który będzie przeznaczony na prezent wyglądał elegancko i efektownie możesz skorzystać z dodatkowo płatnej usługi „Zapakuj na prezent”. Po jej wybraniu w formularzu dostawy Miś zostanie zapakowany w przezroczysty celofan i obwiązany na krańcu dopasowaną kolorystycznie wstążeczką. Koszt takiej usługi to 12zł.

Czas realizacji zamówień wynosi do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty ( w przypadku płatności z góry), lub wybrania opcji wysyłki za pobraniem. Do tego należy doliczyć od 1 do 2 dni roboczych na dostarczenie przesyłki przez firmę kurierską.

Jeśli bardzo zależy Ci na czasie i chciałbyś aby Twoje zamówienie zostało zrealizowane szybciej, skontaktuj się z nami telefonicznie (+48 663 312 703) lub mailowo na info@lulukid.pl a jeśli tylko będziemy w stanie, to postaramy się potraktować Twoje zamówienie priorytetowo.

Wszystkie paczki wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost w zależności od wybranej formy płatności masz do wyboru:

  • przesyłka kurierska po przedpłacie
  • przesyłka kurierska za pobraniem (płatność u kuriera jedynie gotówką)
  • paczkomaty

Tak, zamówionego misia możesz odebrać z naszej pracowni która znajduje się w Pile na ul. Kolbe 17.

Możesz otrzymać fakturę VAT do swojego zamówienia, tylko wtedy jeśli poinformowałeś nas o tym w trakcie składania zamówienia wypełniając dedykowane do tego pola.

Od stycznia 2020 zmieniły się przepisy i nie ma możliwości wystawienia faktury w terminie późniejszym na podstawie wcześniej wystawionego już paragonu.

Jeśli zamówienie nie trafiło jeszcze do realizacji i miś nie został wyhaftowany możesz wprowadzić w zamówieniu dowolne zmiany, w przeciwnym razie nie ma takiej możliwości.

Jeśli zatem będziesz chciał dokonać jakichkolwiek modyfikacji skontaktuj się z nami jak tylko zorientujesz się, że w podanych przez Ciebie danych do wyhaftowania wystąpił błąd.

Możesz zadzwonić do nas lub napisać. Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17.

Na każdym etapie zamówienia będziemy Cię mailowo informować o jego statusie.
Jak tylko kurier odbierze od nas Twoja paczkę dostaniesz również wiadomość z numerem listu przewozowego oraz linkiem do śledzenia przesyłki.

Firma kurierska podejmuje dwie próby doręczenia przesyłki. Jeśli podczas pierwszej próby nie udało się dostarczyć przesyłki ponieważ kurier nie zastał nikogo pod wskazanym przez Ciebie adresem, kolejnego dnia nastąpi ponowna próba doręczenia. Po tym czasie paczka będzie czekać na Ciebie 3 dni w najbliższym punkcie odbioru firmy Inpost.

Inaczej wygląda doręczenie w przypadku przesyłki pobraniowej – jeśli w dniu doręczenia kurier zastał Ciebie pod wskazanym adresem, jednak z powodu braku środków nie opłaciłeś pobrania a tym samym nie odebrałeś przesyłki, nie będzie już kolejnej próby doręczenia w późniejszym terminie. W tej sytuacji zobligowany jesteś do samodzielnego odbioru przesyłki z najbliższego punktu firmy Inpost.

Jeśli chcesz się skontaktować bezpośrednio z kurierem, który posiada w doręczeniu Twoją przesyłkę możesz to zrobić tylko i wyłącznie w dniu w którym paczka ma status „W doręczeniu”. Zadzwoń w tym celu na infolinię InPost tel. 722 444 000 lub 746 600 000 i podaj numer listu przewozowego a konsultant pomoże Ci ustalić przewidywane godziny doręczenia lub przekaże bezpośredni numer telefonu do kuriera.

Zgodnie z ustawą z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumentów, art. 38 pkt 1 i 3 (Dz.U. z 2014r. poz 827), ze względu na to, że przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta, Kupujący nie ma możliwości zwrotu towaru.